Entradas CENTRE DE DANSA DE CATALUNYA "Giselle" a L'Hospitalet


CENTRE DE DANSA DE CATALUNYA "Giselle" a L'Hospitalet   Ballet en 2 actes estrenat a Paris en 1841. Obra mestra absoluta del ballet romàntic, està ambientada en un entorn camperol a Almanya a l´epoca medieval. La història que narra està inspirada en l´obra “De l´Allemagne” que Heinrich Heine havia escrit en 1835. Una bella i fràgil jove Giselle mor després de patir un desengany amorós. En morir “donzella” es convertirà en un esperit nocturn del bosc, una Willi. Una nit, quan el seu estimat Duc Albrecht és castigat per les Willis en el bosc, Giselle mostrant el seu amor etern, salvarà a l'enamorat protegint-lo de Myrtha, la Reina de les Willis.   Música: Adolphe Adam i Minkus. Adaptació Coreogràfica: Roser Muñoz i Joan Boix, segons original de Jules Perot, Jean Coralli i Petipa. Llibret de Théophile Gautier. Interprets: Ballarins del curs de formació del Centre de Dansa de Catalunya. Durada: 90 min entreacte      Entrades per a "Giselle"  al Teatre Joventut Les entrades per "Giselle" a L'Hospitalet tenen un preu de 10€ + despeses de gestió. ¡No et quedis sense entrades!   HORARI DE TAQUILLA: els dies de funció, dues hores abans de començar. LA TAQUILLA DEL TEATRE ESTARÀ OBERTA AL PÚBLIC ELS DIES 19, 20, 21 de desembre i 17, 18, 19 de gener    HORARI: DE 18H A 20H  


TAMBIÉN TE PUEDE INTERESAR...


Destaca tus Eventos

Si te dedicas a la organización y promoción de Eventos, Conciertos y Festivales, estás en el sitio web adecuado. Destaca tus eventos por Cuidades, Provincias, Tipología, Artistas ó Festivales. Si quieres saber cómo, ponte en contacto con nuestro equipo comercial.

Contactar

Festivales en 2016

¿Buscando Festivales en 2016? Encuentra los Festivales más destacados de España en nuestra web. Festivales de música, Festivales de teatro y danza, Festivales de cine y mucho más en un solo lugar. Pásate y encuentra lo que buscas en un vistazo. ¡A disfrutar!

Abonos de Festivales »

Noticias y Novedades

El Blog de música, festivales, teatro, danza, eventos internacionales, rumores y todas las noticias más actuales para estar al corriente de las tendencias que llegan cada mes a nuestro país. Te informamos sobre fechas, lugares, ciudades y cómo comprar tus entradas.

El Blog »